می خواهم سرداری مثل عمار باشم

دشمن شاد شدن

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

تقریبا هممون این عبارتو شنیدیم که میگن کاری نکن تا دشمن شاد بشیم، امروز یکی از همون روزهایی بود که بچه های انقلابی و عدالتخواه این مفهوم رو تجربه کردند و از عمق وجود دشمن شاد شدن رو حس کردن. جایی که آقای رییس جمهور سابق با یه حرکت خلاف مصلحت جامعه این حس رو به دلسوزان نظام منتقل کرد و با این حرکت بعث شد کسانی که سالهاست علم مخالفت با نظام و رهبری رو در دست دارند امروز دم از عدم تبعیت احمدی نژاد از رهبری بزنند، همون آدمایی که فتنه 78 و 88 رو رقم زدند. بعضی هاشون طوری امروز واکنش نشون دادند که انگار ولایت مدار تر از اونها از مادر زاییده نشده و بعضی هاشون هم نتونستن خوشحالی خودشون از زمین موندن حرف آقا رو نشون ندن.

بهتره آقای احمدی نژاد کمی فکر کنه ببینه بابت کارهاش چه هزینه هایی پرداخت میشه. البته اگه ایشون هنوز خودش رو ولایت مدار و سرباز نظام میدونه، وگرنه این ملت قبل از ایشون، رییس جمهور و قائم مقام رهبری هم کنار زده و احمدی نژاد هم یکی مثل منتظری و آقایون دیگه که از قطار انقلاب پیاده شدند.

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ب.ظ
  • محمد مهدی فضلی

نظرات  (۲)

  • قالب بلاگ رضا
  • برادر من رهبر به اقای احمدی نژاد نگفت حتما شرکت نکن.
    گفت اقا نظر منو بخوای مصلحت نیست شرکت کنی. همین
    پاسخ:
    درسته که نگفت حتما شرکت نکن. اما کسی که ادعای ولایت مداری داره یه اشاره هم براش کافیه
    حرف دل ما رو زدی برادر ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی